فتوبلاگ پرپروک

عکس‌های روح‌اله بلوچی

فتوبلاگ پرپروک

عکس‌های روح‌اله بلوچی

چهارمین فرش خاکی هرمز

 

عکاسان هرمزگانی که آثارشان به جشنواره بین المللی عکس خیام راه یافت .
حسام الدین انصاریان 2
محمد بارکار 1
اصغر بشارتی 3
کیان اعتمادی 1
مرتضی کناری زاده 1
مهرزاد محمدی پور 1
غلامرضا رحیمی 1
موسی بلبله 2
فرشید دریانوس 1
روح اله بلوچی 3
از این میان تنها اصغر بشارتی موفق به در یافت لوح تقدیر در بخش عکسهای زیر آب گردید.
نکته قابل توجه در این جشنواره این بود که اکثر جوایز اصلی جشنواره نصیب عکاسان خارجی شد.

  

 

نظرات 5 + ارسال نظر
دربه چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:33

همیشه تقابل رنگها درآثارتون برام خیلی جذاب بوده

همچنین ازدیدن تون خیلی خوشحال شدم

به امید دیداری دیگر

ممنون از لطف همیشگی شما

احسان رضائی چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:26 http://www.goojegeno.blogsky.com/

تبریک روحا جان

ممنونم

شهرام صفاری زاده چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:48

سلام . خیلی وقت بود به وبلاگها سر نزده بودم . باور کن بوی شرجی و گرما رو الان دارم حس می کنم . دلم برای همتون تنگ شد .

شهرام عزیز

احسان ن دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:43


خیلی خوب و تبریک.
سال نو مبارک

سال نو شما مبارک

دربه سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:02

سال نو برشما مبارک

سال نو بر شما نیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد