فتوبلاگ پرپروک

عکس‌های روح‌اله بلوچی

فتوبلاگ پرپروک

عکس‌های روح‌اله بلوچی

۱۳۸۸-۰۱-۲۶





سازمان میراث فرهنگی با همکاری  انجمن عکس هرمزگان  برگزار می کند







دوست عزیزم بهروز عباسی منو دعوت کرده به یه بازی وبلاگی

"برنامه شما برای سال جدید چیه؟"

خب غیر از اهداف بلند مدت و کوتاه مدتی که هرکسی داره خیلی از مسائل بنا به شرایط زمانیو مکانی میتونه تغییر کنه و شاید خیلی از برنامه ها چه تلخ و چه گاهی شیرین بدون برنامه ریزی قبلی توی زنگی ادما سر و کله شون پیدا میشه...

1-سعی میکنم دید وسیعتری رو نسبت به محیط اطرافم داشته باشم

2-پر حوصله تر نسب به قبل

3-یکی دو جای ایران رو که خیلی دوست دارم و نرفتم اگه شد برم

4-دو مجموعه عکس در حال اماده شدن دارم که به زمان نمایشگاهش فکر میکنم

5-توی این دو سه سال اخیر رابطه ام با اقوام کمتر شده سعی میکنم امسال اینجوری نشه

6-...

اگه اینا عملی بشه که خیلی محشره

منم به رسم این جور بازیها 5 نفر از دوستان رو دعوت میکنم به این برنامه


مسعود منصوری(حرفه معمار) احسان و ایمان رضایی(گوج گنو) محمد سایبانی وبلاگ دیوانه خانه من و حسن بردال








دوست عزیزم بهروز عباسی منو دعوت کرده به یه بازی وبلاگی

"برنامه شما برای سال جدید چیه؟"

خب غیر از اهداف بلند مدت و کوتاه مدتی که هرکسی داره خیلی از مسائل بنا به شرایط زمانیو مکانی میتونه تغییر کنه و شاید خیلی از برنامه ها چه تلخ و چه گاهی شیرین بدون برنامه ریزی قبلی توی زنگی ادما سر و کله شون پیدا میشه...

1-سعی میکنم دید وسیعتری رو نسبت به محیط اطرافم داشته باشم

2-پر حوصله تر نسب به قبل

3-یکی دو جای ایران رو که خیلی دوست دارم و نرفتم اگه شد برم

4-دو مجموعه عکس در حال اماده شدن دارم که به زمان نمایشگاهش فکر میکنم

5-توی این دو سه سال اخیر رابطه ام با اقوام کمتر شده سعی میکنم امسال اینجوری نشه

6-...

اگه اینا عملی بشه که خیلی محشره

منم به رسم این جور بازیها 5 نفر از دوستان رو دعوت میکنم به این برنامه


مسعود منصوری(حرفه معمار)    احسان و ایمان رضایی(گوج گنو)    محمد سایبانی     وبلاگ دیوانه خانه من    و   حسن بردال