فتوبلاگ پرپروک

عکس‌های روح‌اله بلوچی

فتوبلاگ پرپروک

عکس‌های روح‌اله بلوچی

وبلاگی تازه در فضای مجازی هرمزگان

بنیامین انصاری نسب

ارتباطات من



در نظر سنجی سایت فیفا شرکت کنیم و به فرهاد مجیدی رای دهیم


  سایت فدراسیون بین المللی فوتبال (FIFA) در یک نظر سنجی در صفحه نخست خود قصد دارد تاثیرگذارترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب کند که در فهرست اعلام شده نام فرهاد مجیدی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران نیز ثبت شده است.

سایت فیفا از کاربران خود خواسته است تاثیرگذارترین بازیکن این دوره از رقابتها را معرفی کنند.


فرهاد مجیدی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته و در این بازی ها برای استقلال چهار گل به ثمر رسانده است.


علاوه بر مجیدی نام یاسر القحطانی، لی دونگ گوک، کرونوسلاو لورک و کوجی ناکاتا از دیگر تیم های آسیایی نیز در این نظرسنجی ثبت شده است.

آدرس لینک  =====> سمت راست صفحه اصلی سایت فیفا



کیومرث ملک مطیعی درگذشت..

بازی در تئاتر را از سال 1330 در رشت و بازی در سینما را از سال 1350 با فیلمی به کارگردانی محمد متوسلانی اغاز کرد.خاطره بازیهایش در فیلمهای فریاد زیر آب و نفس بریده و سایه های بلند باد و.. و ایفای نقش غلام ششلول بند در تلوزیون هنوز در یادها مانده .

روحش شاد و یادش گرامی




بندرکنگ-کوهین



بندرعباس-خیابان دانش

وبلاگ مهندس محی الدین خطیب

روزی روزگاری در دلگشا





بازی وبلاگی-تعطیلات در هفت کلمه


از اونجایی که خیلی دوست داشتم توی بازی وبلاگی شهاب ابروشن شرکت کنم و هیچکس هم از من دعوت نکرد   ))):  خودم خودم رو دعوت کردم.....

بازی به این شکل هستش تعطیلات بر ما چگونه گذشت در هفت کلمه..

عکاسی

فیس بووک

دلتنگی

بهروز عباسی

جوجه کباب

عباس کیارستمی

old song

خودم کم بودم هیچ ، تازه میخوام این دوستان رو هم دعوت کنم..

حسن بردال-عبدالحسین رضوانی-احسان رضایی-مسعود منصوریحمد ذاکری-ابوذر نوروزی-سامی حزنی




 


رضا کرم رضایی درگذشت...

رضا کرم رضایی مترجم، بازیگر قدیمی سینما ،تاتر و تلوزیون امروز صبح در تهران درگذشت.وی بیش از نیم قرن و از سال 1332 به طور مستمر در تاتر و تلوزیون و سینما و در زمینه های مختلف بازیگری و کارگردانی و نویسندگی و ترجمه ادبیات نمایشی فعالیت داشت ودارای مدرک تحصیلی دکترا بود.
بازی درخشانش در فیلم کندو در کنار بهروز وثوقی  درجشنواره معتبر جهانی فیلم تهران در آن سالها باعث شد وی جایزه بازیگری را در ان جشنواره کسب نماید.
خاطره بازیهایش در فیلمهای مشهور ماه عسل و همسفر هنوز در یادها مانده.....
روحش شاد.


 

 

آلبوم موسیقی «خیال» با صدای محمد شهسواری منتشر شد. 

بیشتر: حسن بردال و سیاورشن 


 

(رودان ۲۷ مارس) مطلبی از بهروز عباسی در CCU CINEMA