روح اله بلوچی
Roohollah Baloochi
متولد یکم مهر ماه 57- بندرعباس
عکاس
Photographer
...
نمایشگاه ها
Exhibitions
...@@...
نمایشگاه (مرور آثار) گالری طرقه . زمستان۹۸
نمایشگاه و اکسپو هنر هرمز(مرور آثار)- اردیبهشت98
نمایشگاه ملی عکس سال خلیج فارس -اردیبهشت98
نمایشگاه حراج زمستانه مرداد -اسفند95-گالری مرداد
نمایشگاه سیزدهمین دوسالانه ملی عکس ایران-موزه هنرهای معاصر-تهران اردیبهشت94
نمایشگاه عکس"محل تجمع اضطراری"-تهران-خانه هنرمندان-شهریور92
نمایشگاه عکسهای جشنواره بین المللی عکس خیام - 92
نمایشگاه و اکسپو دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران-تهران-خانه هنرمندان-تیر 91
نمایشگاه از جاسک تا پارسیان-بندرعباس- نگارخانه خیابانی-فروردین91
دهمین نمایشگاه تصویر سال-تهران-خانه هنرمندان-اسفند90
نمایشگاه نگاهی به خلیج فارس-بندرعباس-نگارخانه خیابانی-مهر90
نمایشگاه (1+12) – بندرعباس-گالری گرمساری-فروردین 90
نهمین نمایشگاه تصویر سال-تهران-خانه هنرمندان-اسفند89
نمایشگاه روزهای تابستان-بندرعباس-نگارخانه خیابانی-تابستان89
نمایشگاه هنر سرزمین پارس-پاریس –مرکز هنری ژرژپمپیدو(Centre Georges Pompidou) -اردیبهشت89
نمایشگاه هشتمین جشن تصویر سال-تهران –خانه هنرمندان-اسفند88
نمایشگاه شهر زیبای من-تهران-خانه عکاسان ایران-زمستان88
نمایشگاه هفته فیلم و عکس اصفهان-اصفهان-مهر87
نمایشگاه و اکسپو ماه هنر عکاسی ایران-تهران-گالری ماه مهر-تابستان87
نمایشگاه عکس پنجاه-بندرعباس-گالری گرمساری-فروردین 87
نمایشگاه هفته فیلم و عکس زن هرمزگان-بندرعباس-گالری گرمساری-مهر86
نمایشگاه عکس بندرعباس چشم سوم-بندرعباس-نگارخانه خیابانی-تابستان85
نمایشگاه عکس زن هرمزگان-بندرعباس-گالری گرمساری-تیر85
دو ماهانه عکس بندرعباس-فرهنگسرای طوبی-زمستان84
...@@...
عکاس منتخب جشنواره های
Superior Photographer
...@@...
جشنواره عکس سال خلیج فارس - اردیبهشت98
سیزدهمین دوسالانه ملی عکس ایران -1393 موزه هنرهای معاصر تهران
نهمین جشنواره ملی عکس اردیبهشت هرمزگان-1393
دومین جشنواره بین المللی رژان- خانه هنرمندان -شهریور 92
سومین جشنواره ملی ایران شناسی - اردیبهشت 92
جشنواره ملی عکس خلیج فارس-اردیبهشت 92
جشنواره بین المللی عکس خیام - خانه هنرمندان-91
دومین جشنواره عکس بانک ملت-تهران-1391
پنجمین جشنواره ملی عکس مشهد- 1391
اولین جشنواره بین المللی عکس رژان-تهران خانه هنرمندان-1391
دوازدهمین دو سالانه ملی عکس ایران-1391
هفتمین جشنواره عکس اردیبهشت-1391
جشنواره سالانه عکس ایران-مشهد-1390
جشنواره ملی عکس ایران-تهران-1390
اولین جشنواره عکس بانک ملت-تهران-1390
جشنواره ملی عکس از خزر تا خلیج فارس-تهران-1390
اولین جشنواره ملی عکس حرا-بندرعباس-1390
ششمین جشنواره ملی عکس کودک-تهران-1389
پنجمین جشنواره عکس اردیبهشت-1389
دومین جشنواره ملی عکس میراث فرهنگی-1388
چهارمین جشنواره عکس اردیبهشت-1388
پنجمین جشنواره ملی عکس کودک-تهران-1387
جشنواره عکس منطقه ای کشور –بم-1387
اولین جشنواره عکس میراث فرهنگی-بندرعباس-1387
سومین جشنواره عکس اردیبهشت-1387
چهارمین جشنواره ملی عکسهای دریایی ایران-تهران-1386
دومین جشنواره عکس اردیبهشت-1386
سومین جشنواره ملی عکسهای دریایی ایران-تهران-1385
اولین جشنواره عکس اردیبهشت-1385
...@@...
سوابق اجرایی
...@@...
عضو هیات داوران جشن عکس هرمزگان.اسفند۹۸
عضو هیات داوران جشنواره عکس میراث فرهنگی و گردشگری 1398
عضو هیات داوران جشنواره ملی دانشجویان ایران 1397
عضو هیات داوران جشنواره ملی دانشجویی ایران1396
عضو هیات داوران پنجمین جشن عکس هرمزگان1395
عضو هیات داوران سومین جشن عکس هرمزگان 1393
عضو شورای تصمیمگیری و هیات اجرایی اولین جشنواره ملی عکس خلیج فارس-1392
عضو هیات موسس و هیات رئیسه انجمن عکاسان هرمزگان- 1389 تا 1393
عضو هیات داوری جشنواره عکس نوروزی بستک -فروردین 1391
عضو شورای تصمیم گیری و هیات اجرایی و مسئول دبیرخانه ششمین و هفتمین دوره جشنواره ملی عکس اردیبهشت-1390 و 1391
عضو هیات اجرایی دومین جشنواره ملی عکس میراث فرهنگی-1388
رئیس تشکل غیر دولتی انجمن عکس هرمزگان-1385 تا 1386
عضو هیات رئیسه انجمن عکس هرمزگان 1387 تا 1388
عضو شورای تصمیم گیری و هیات اجرایی اولین و دومین دوره جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت-1385 و 1386
عضو هیات اجرایی هفته فیلم و عکس مسافر اردیبهشت-1384
عضو هیات اجرایی جشنواره فرهنگ ایران زمین-1383
مسئول جلسات نمایش و نقد فیلم انجمن سینمای جوان بندرعباس-از 1380 تا 1382
تصویربردار فیلم The hand of god)) فیلم منتخب جشنواره جهانی فیلم کوتاه تهران- جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه سنندج و ششمین جشنواره فیلم اردیبهشت 1385
عکاسی فیلم کشند قرمز- 1388
عکاسی فیلم (1616) – 1389
...@@...
جوایز
Awards
...@@...
کسب مدال و برگزیده سیزدهمین دوسالانه ملی عکس ایران -تهران1393
رتبه اول و عکاس برگزیده هیات داوران جشنواره ملی عکس خلیج فارس-1392
عکاس منتخب دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران -یزد-1391
لوح تقدیر دومین جشنواره ملی عکس میراث فرهنگی-1388
مقام سوم چهارمین جشنواره عکس اردیبهشت(بخش آزاد)-1388
لوح تقدیر چهارمین جشنواره عکس اردیبهشت-1388
لوح تقدیر جشنواره عکس منطقه ای کشور – بم -1387
مقام سوم اولین جشنواره عکس میراث فرهنگی-1387
مقام اول سومین جشنواره عکس اردیبهشت-1387
مقام اول دومین جشنواره عکس اردیبهشت-1386
تندیس و لوح تقدیر سومین جشنواره ملی عکسهای دریایی ایران-1385
مقام سوم اولین جشنواره عکس اردیبهشت-1385
لوح تقدیر دومین جشنواره تاتر سوره-به عنوان بازیگر-1371
رتبه اول مسابقات طراحی آموزشگاهی بندرعباس-1369
ادامه...
وقتی به خورشید پشت می کنی وهر چه از خورشید دور تر می شوی خودرا بزرگتر می بینی شاید این خصلت افراد ضعیف وکوچک باشد که از واقعیت فرار می کنند تا بزرگی خود را در سایه ها جستجوی کنند .عکس زیبایی است وتذکری مناسب برای کسی که می خواهد به خودش فکر کند نه سایه هایش. موفق باشید
این یکی از سیاسی اجتماعی ترین عکسهایی که من تا حالا دیدم...تنهایی شدید انسان معاصر کاملا در این عکس مشهوده.البته یه چیزایی دیگه هم هست که من نمیتونم بگم اینجا
ملت رو دچار سو تفاهم نکن رییس جان ...هرچه می خواهد دل تنگت بگو
با عرض شرمندگی گزارش تصویری شما در سایت رنگ کار شده اما متاسفانه نام عکاس آن درج نشده در اسرع وقت جبران می کنم http://www.rangmagazine.com/?type=dynamic&lang=1&id=1813
اقای کارگران عزیز اون عکسها متعلق به خودته پس جای هیچ صحبتی نیست...ممنون از حضور شما
سوراخ سوراخای زمین مثل مخ آدم می مونه که یکی تنهایی روش داره راه میره ... پسرک جای دیگه نبود راه بری ؟! اونم با سایه ت ؟! کاش خودت تنها می یومدی ... تنها ... تنها ... . . . . بدون سایه
سلام اشاره خوبی کردن اقای روح الله محمودی اما عکاس اون خط نوری بالاسمت راست رو با خط نوری مشابهش درپایین سمت چب جبران کرده وبنظرمن نقطه قوت کاروجودهمین دوخط نوریه که باعث شده چشم مسیرش محدودنشه وبراحتی سیرکنه ممنونم
وقتی سایه در اوج است درک واقعیت سخت وشاید غیر ممکن باشد و زمانی درک واقعیت برای همه ممکن است که از سایه ها خبری نباشد. این عکس حرفهای بسیار دارد آنچه حقیقت است نسبت به آنچه حقیقت ندارد بسیار اندک است درک حقیقت میسر نیست مگر برای کسانیکه گول سایه ها نخورند در ک حقیقت برای دیگران بی معنی است مگر خورشیدی سایه ها را از بین ببرد
سراب نشانی است از آب برای تشنه وسایه نشان وسرابی است از آدمیت برای آنکه در پی آدمیت است . جائیکه ظلمات است وتاریکی و هیچ نشانی وسرابی نیست جوینده انسانیت به قاربی می ماند که بی نشان از آب شب تا سحر بدنبال آب می گردد و امان از یافتن. پس در انجاییکه انسانیت نیست وجود سایه غنیمت است . تا شاید جویندگی تلاشی باشد برای بروز دانه هاو جوانه های آدمیت.
اگر سایه ها معیار اندازه گناه هر فرد باشند واین سیاهی گناه همیشه با فرد همراه وبطور آشکار برای همه نمایان باشد احساس می کنم دروغ بی معنی می شود و دروغ گویی که گویی راز ورمز به ظاهر پیشرفت برخی افراد نادان است از مد می افتد.
السلام علیک بسم الله اصلاح وبهبود روشهای بیانی کهن وتکامل اشکال جدید بیانی وپافراترنهادن ازقواعد اکادمیک است.چنانچه برخوردعکاس باعکاسی چنین روالی داشته باشد به گمان من عکاس درطریقه تهیه عکسهای باارزش گام برمیدارد
آدمی وقتی با قدمهای بلند حرکت می کند همراه با غروری است که متاسفانه به سایه نیز منتقل می شود و انگار با قشون سایه به جنگ و دعوا با دیگری آماده شده است خوب است فرد بایستد تا بر اثر آرامشی که از سکون ایجاد می شود او را از همراهی با سایه اش باز دارد قبل از اینکه جنگی سر بگیرد. عکس جالبی است وغروری که سر آغاز یک جنگ است از عکس می توان برداشت . موفق و پایدار باشید.
عکس از حیث رنگ توازنی نیکو با خود دارد ولی این نگاره در قالب محتوا نمی گنجد و رنگ ومعنی فاصله ای فاحش به بیننده تحمیل می کند.در واقع توازن رنگها در قالب منفی معنی قوتی دوچندان به عکس می بخشدو نقطه قوت عکس محسوب می شود.گمشدن یا کم اثرشدن رنگ زرد (رنگ زرد اثر گذاری بیشتری نسبت به رنگهای دیگر دارد) در رنگ سیاه (بی رنگی مطلق )و افتادگی رنگ تقریبی سفید (کمال رنگها )بحث توازن رنگی وپذیرش محدودیت عینیت یافته قالبی منفی برای محتوایی است که بیننده در نگاه به عکس با آن کالنجار می رود. بهروز ی وتوفیق قرین گامتان باد
منابع کوچک نور بدون اینکه حقیقتی روشن کنند سایه های بزرگ وغول آسا ایجاد می کنند که رعب و وحشت آفرینند ولی منابع بزرگ نور بدون اینکه سایه ای ایجاد کنند حقیقتی عریان می کنند که آرامش می آفریند. خدا قوت عکس خوبی است.
کاشکی سایه نفر اول در عکس نبود و سایه نفر دوم هم نمادی از فاصله انسان از ماهیتش و هم نمادی از تعقیب سایه های ناخوانده برای مرد زرد پوش و چه بهتر که سفید پوش بود
من با سرکار خانم آدم آهنی از حیث وجود اتفاقی توازن رنگها موافقم و تصور می کنم که حقیقتی کوچک که با نماد رنگ زرد ( با طول موج ۵۵۵ آنگستروم ) هرچند در تاریکی ها گم شود با خیره کنندگی خود باز حقیقت را بر همگان آشکار می کند همچون خورشید در پس ابرها و لی در معنی قالب منفی محدودیت بارز تر از زمینه امیدواری نیست ودر معنی با توجه به تحرک و خود نمایی حقیقت « امید » بیشتر برداشت می شود.
سایه نمایشی برای درک شیطان است که اگر ما آگاهانه حرکت کنیم و آنرا تحریک نکنیم کاری به کار ما ندارد . در واقع ما آمادگی خودرا برای حضور موثر شیطان با افکار واعمال مان اعلام می کنیم اگر ما آگاه باشیم و نوری برای راه داشته باشیم او از پی ما وبعد اگر ما آگاهی نداشته باشیم ونوری برای جلو راه فراهم نکنیم ما از پی او روان می گردیم
عکس بیانی از یک نسبت دارد جمعیت عمودی وجمعیت افقی .به بیانی نسبت آنانیکه ایستاده اند و آنانیکه خوابیده اند و نیز هم حمل وتحمیل اجباری امور و تمامی خوابزده ها که می بایست عده ای ایستاده تحمل کنند.
یکرنگی بسیار ارزشمند است. در دنیای سایه ها یک رنگی وجودی آرمانی دارد اما از آنجاییکه یکرنگی خالی از فهم وعاطفه (مغز وقلب) است بی ارزش است. به امید یکرنگی با حضور فهم وعاطفه.
جالب است که در هر دو سایه در عکس تموج سایه ها نشان می دهد که بر یک دست سایه دستبند زده شده است و آزادانه رها شده اند.یعنی در دنیای بی مهری ها مهربانی بیشتر یافت می شود.
زیباست
برای من تنهایی رو تداعی میکنه !
مرسی وممنون از شما دوست عزیز...
نظر جالبیه
درازی بلند
انگار
بچه ی که نیست برای خودش شروند می خاند
مرسی از امدنت و ....
وقتی به خورشید پشت می کنی وهر چه از خورشید دور تر می شوی خودرا بزرگتر می بینی شاید این خصلت افراد ضعیف وکوچک باشد که از واقعیت فرار می کنند تا بزرگی خود را در سایه ها جستجوی کنند .عکس زیبایی است وتذکری مناسب برای کسی که می خواهد به خودش فکر کند نه سایه هایش.
موفق باشید
ممنون از نقطه نظر شما....
اگر سایه گوشه بالا سمت راست را از بین می بردید عکس بهتری میشد ... نگاه رو پراکنده می کنه
ممنون از نظر شما دوست عزیز...من فکر میکنم وجود اون سایه به ترکیب بندی کمک کرده و توازنی رو ایجاد کرده
گسستن از نور؟..........
ممنون از امدنت ماه لی لی عزیز
دلم پی دلتن
جومه نانرجی
کجا منزلتن
جومه نارنجی
.
.
.
اه کاش لباسش نارنجی بود
حق با شماست
این یکی از سیاسی اجتماعی ترین عکسهایی که من تا حالا دیدم...تنهایی شدید انسان معاصر کاملا در این عکس مشهوده.البته یه چیزایی دیگه هم هست که من نمیتونم بگم اینجا
ملت رو دچار سو تفاهم نکن رییس جان ...هرچه می خواهد دل تنگت بگو
شب به روی جاده ی نمناک سایه های ما ز ما گویی گریزانند
دور از ما در نشیب راه
در غبار شوم مهتابی که می لغزد.........
مثل همیشه زیبا و با معنی !
man az shab va saye mitarsam.
منم مثل تو میونه ای با شب و سایه ندارم....
با عرض شرمندگی
گزارش تصویری شما در سایت رنگ کار شده اما متاسفانه نام عکاس آن درج نشده
در اسرع وقت جبران می کنم
http://www.rangmagazine.com/?type=dynamic&lang=1&id=1813
اقای کارگران عزیز اون عکسها متعلق به خودته پس جای هیچ صحبتی نیست...ممنون از حضور شما
سلام
ساختار شکنی! - قسمت اول
و
نقدکتاب Take Your Photography to the Next Level
تقدیم به شماهنرمند گرامی منتظرحضور سبزتون
سوراخ سوراخای زمین مثل مخ آدم می مونه که یکی تنهایی روش داره راه میره ... پسرک جای دیگه نبود راه بری ؟! اونم با سایه ت ؟! کاش خودت تنها می یومدی ... تنها ... تنها ...
.
.
.
.
بدون سایه
زیباست روح
با سلام
سایت نشریه بندر راه اندازی شد
http://www.bandarnews.ir/
سلام عکسم تودی ؟
سلام اشاره خوبی کردن اقای روح الله محمودی اما عکاس اون خط نوری بالاسمت راست رو با خط نوری مشابهش درپایین سمت چب جبران کرده وبنظرمن نقطه قوت کاروجودهمین دوخط نوریه که باعث شده چشم مسیرش محدودنشه وبراحتی سیرکنه
ممنونم
بازی با سایه ها:)
عالی..........................
اردیبهشت ۸۸
جائیکه نور است وآگاهی خضوع است وفروتنی
وجاییکه سایه است وتاریکی غرور است وتکبر
سلام.مثل بابا لنگ دراز شده.ممنون
بابالنگ دراز را تداعی می کنه و ضعف و حقارت را
سایه زیبای شده.
هنر یعنی این
سلام
خیلی جالبه
موفق باشید
زرد بازی و سیاه بازی جالبن
روح السلامی.
کیفن حالک ابوت ادرس اپلود بی مه هادی منتظرتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ردی گذاشتیم برایت ... برو
http://mahibali.blogsky.com/1388/05/03/post-69/
وقتی سایه در اوج است درک واقعیت سخت وشاید غیر ممکن باشد و زمانی درک واقعیت برای همه ممکن است که از سایه ها خبری نباشد.
این عکس حرفهای بسیار دارد آنچه حقیقت است نسبت به آنچه حقیقت ندارد بسیار اندک است درک حقیقت میسر نیست مگر برای کسانیکه گول سایه ها نخورند
در ک حقیقت برای دیگران بی معنی است مگر خورشیدی سایه ها را از بین ببرد
چرا سایه ها امکان رشدوبزرگ شدن دارند ؟
آیا آزادترند ومشکلاتی که عموم مردم دارند ندارند؟
مقصر کیست که سایه ها اینقدر رشد می کنند .
بزرگ بود و از اهالی امروز
سلام اگر از جشنواره اردیبهشت عکس گرفتی یک لطفی کن و به آدرس من بفرست تا در نشریه نگاه روز به نام خودت جاپ کنیم خیلی واجب و فوری یه
http://zanaks.blogfa.com/
zanaks har rooz ba aksi jadidi montazer shoomast
سراب نشانی است از آب برای تشنه وسایه نشان وسرابی است از آدمیت برای آنکه در پی آدمیت است .
جائیکه ظلمات است وتاریکی و هیچ نشانی وسرابی نیست جوینده انسانیت به قاربی می ماند که بی نشان از آب شب تا سحر بدنبال آب می گردد و امان از یافتن.
پس در انجاییکه انسانیت نیست وجود سایه غنیمت است . تا شاید جویندگی تلاشی باشد برای بروز دانه هاو جوانه های آدمیت.
اگر سایه ها معیار اندازه گناه هر فرد باشند واین سیاهی گناه همیشه با فرد همراه وبطور آشکار برای همه نمایان باشد
احساس می کنم دروغ بی معنی می شود و دروغ گویی که گویی راز ورمز به ظاهر پیشرفت برخی افراد نادان است از مد می افتد.
السلام علیک
بسم الله
اصلاح وبهبود روشهای بیانی کهن وتکامل اشکال جدید بیانی وپافراترنهادن ازقواعد اکادمیک است.چنانچه برخوردعکاس باعکاسی چنین روالی داشته باشد به گمان من عکاس درطریقه تهیه عکسهای باارزش گام برمیدارد
آدمی وقتی با قدمهای بلند حرکت می کند همراه با غروری است که متاسفانه به سایه نیز منتقل می شود و انگار با قشون سایه به جنگ و دعوا با دیگری آماده شده است خوب است فرد بایستد تا بر اثر آرامشی که از سکون ایجاد می شود او را از همراهی با سایه اش باز دارد قبل از اینکه جنگی سر بگیرد. عکس جالبی است وغروری که سر آغاز یک جنگ است از عکس می توان برداشت . موفق و پایدار باشید.
عکس از حیث رنگ توازنی نیکو با خود دارد ولی این نگاره در قالب محتوا نمی گنجد و رنگ ومعنی فاصله ای فاحش به بیننده تحمیل می کند.در واقع توازن رنگها در قالب منفی معنی قوتی دوچندان به عکس می بخشدو نقطه قوت عکس محسوب می شود.گمشدن یا کم اثرشدن رنگ زرد (رنگ زرد اثر گذاری بیشتری نسبت به رنگهای دیگر دارد) در رنگ سیاه (بی رنگی مطلق )و افتادگی رنگ تقریبی سفید (کمال رنگها )بحث توازن رنگی وپذیرش محدودیت عینیت یافته قالبی منفی برای محتوایی است که بیننده در نگاه به عکس با آن کالنجار می رود.
بهروز ی وتوفیق قرین گامتان باد
منابع کوچک نور بدون اینکه حقیقتی روشن کنند سایه های بزرگ وغول آسا ایجاد می کنند که رعب و وحشت آفرینند ولی منابع بزرگ نور بدون اینکه سایه ای ایجاد کنند حقیقتی عریان می کنند که آرامش می آفریند.
خدا قوت عکس خوبی است.
سلام ، خسته نباشی .
کاشکی سایه نفر اول در عکس نبود و سایه نفر دوم
هم نمادی از فاصله انسان از ماهیتش
و هم نمادی از تعقیب سایه های ناخوانده
برای مرد زرد پوش و چه بهتر که سفید پوش بود
با شعر جدید به روزم
من با سرکار خانم آدم آهنی از حیث وجود اتفاقی توازن رنگها موافقم و تصور می کنم که حقیقتی کوچک که با نماد رنگ زرد ( با طول موج ۵۵۵ آنگستروم ) هرچند در تاریکی ها گم شود با خیره کنندگی خود باز حقیقت را بر همگان آشکار می کند همچون خورشید در پس ابرها و لی در معنی قالب منفی محدودیت بارز تر از زمینه امیدواری نیست ودر معنی با توجه به تحرک و خود نمایی حقیقت « امید » بیشتر برداشت می شود.
سایه نمایشی برای درک شیطان است که اگر ما آگاهانه حرکت کنیم و آنرا تحریک نکنیم کاری به کار ما ندارد .
در واقع ما آمادگی خودرا برای حضور موثر شیطان با افکار واعمال مان اعلام می کنیم
اگر ما آگاه باشیم و نوری برای راه داشته باشیم او از پی ما وبعد اگر ما آگاهی نداشته باشیم ونوری برای جلو راه فراهم نکنیم ما از پی او روان می گردیم
سلام
مرسی عالی بود
عکس بیانی از یک نسبت دارد جمعیت عمودی وجمعیت افقی .به بیانی نسبت آنانیکه ایستاده اند و آنانیکه خوابیده اند و نیز هم حمل وتحمیل اجباری امور و تمامی خوابزده ها که می بایست عده ای ایستاده تحمل کنند.
یکرنگی بسیار ارزشمند است. در دنیای سایه ها یک رنگی وجودی آرمانی دارد اما از آنجاییکه یکرنگی خالی از فهم وعاطفه (مغز وقلب) است بی ارزش است.
به امید یکرنگی با حضور فهم وعاطفه.
جالب است که در هر دو سایه در عکس تموج سایه ها نشان می دهد که بر یک دست سایه دستبند زده شده است و آزادانه رها شده اند.یعنی در دنیای بی مهری ها مهربانی بیشتر یافت می شود.
این عکس به تنهایی روایتی را حامل است.
در هم کشیدن متن و محتوا آرزوی جاودانگی آثار است که من در اثر به خوبی می بینم.
یک تصویر دراماتیک و...
عکس یجوری حکایت از فرار دارد. فرار از تاریکی و به خیال رسیدن به روشنایی با عبور از دروازه ی تاریکی.